Tuesday, January 1, 2013

Selamat Hari Lahir ET

Assalamualaikum,

ET???hehe...ET ialah singkatan utk Encik Tunang...ET sy genap 29 tahun pada 15/12/2012 yg lalu...masa tu sy xigt pun...sbb sy tgh demam panas...sob2...dua hari terbaring tepek tuala basah kat dahi...alhamdulillah bila dah sihat br boleh berfikir dgn waras...huhu...tp tetiba sy blurrr...xtahu nak bagi hadiah apa kat ET...sehinggalah sy jumpa gambar kat bawah ni kat fb safi...
sgt2 teruja nak buat kejutan utk ET cam dlm gambar ni...tp kat mana lak nak cari belon terapung2 tu...cari2 kat google semua nya jenis pakej utk acara yg beso2...xde pun yg jual 2 atau 3 ketul...tetiba teringat kat opis lama gw dulu ada kedai belon...terus pecut gi kedai belon...
hasil tangkapan dr kedai belon...tokei tu kata belon xboleh panas...dlm keta pasang ekon paling sejuk...huhu...wisau belon meletop...

terus gi hantar kat rumah cepo...kebetulan lak ET tido umah cepo mlm tu...nak pasang blind tingkap kata nya...tanjat2 la skit ET tgk ada belon yg 2 3 ketul tu...kalau byk cam gambar safi tu mesti ET tanjat2 sambil lopong2 mulut...hehe...


**bagi anda yg masih mencari produk yg sesuai utk menghilangkan jerawat, sila hubungi sy di talian 019-5555740...untuk info produk klik sini..untuk info pengalaman sy sbg pengguna chahaya beauty klik sini...

 Alhamdulillah dan syukur, segala dengan izin-Nya


3 comments:

Syila C-la said...

so romantic..happy new year

Erin Ismail said...

Bestnye..nt nk buat jgk la..ekeke

suria mj said...

Jom akak bwk gi kedai belon...ko nak kejutkan kak syila pun boleh...balik2 dr kelantan mesti tetanjat2...hehe...selamat tahun 2013 syila...

Post a Comment

Menarik Di Sini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...