Friday, March 14, 2014

Zara Safiya


Assalamualaikum,

Nama saya zara safiya...mama dan papa panggil saya safiya...saya lahir pada 15 Februari 2014 jam 6.35ptg...masa lahir berat saya 3.36kg aje...timbang berat hari ke 20...tertanjat2 saya...berat saya dah naik jadi 4kg...berat kat pipi je dah sekilo kot...hikhik...meh2, saya nak kongsi rahsia pipi saya bambam dengan jaya nya....huhu...cerr teka??...jawapan nya mesti la susu mama...ada sekali tu, misi kasi susu moomoo...masa tu saya kena tahan kat wad, sbb kuning saya tinggi...lepas je minum susu moomoo , saya muntah wekwekk banyak sangat sampai bertakung2 kat telinga...lepas tu  saya terus fobia dengan susu moomoo...

Semalam 13/3 hari terakhir saya berulang ke hospital...yeayy..alhamdulillah...bacaan kuning dah bawah 10...sakit ooo, asyik kena cucuk ambil darah je...masa kat wad lagi la...4jam sekali kena cucuk...saya nangis kuat2 pun misi dan doktor buat tak heran je...sampai hati...xmo kawan walaupun doktor encem...hukhukk...

uuuwaaarrrhhh...saya dah ngantuk la kawan2...saya tido dulu la ye...malam jap lagi nak berjaga, nak buli mama saya...huhu...daaaa...



**bagi anda yg masih mencari produk yg sesuai utk menghilangkan jerawat, sila hubungi sy di talian 019-5555740...untuk info produk klik sini..untuk info pengalaman sy sbg pengguna chahaya beauty klik sini...

 Alhamdulillah dan syukur, segala dengan izin-Nya

0 comments:

Post a Comment

Menarik Di Sini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...